Monday, April 8, 2013

Sekilas Info / Breaking News

Indonesian :
Beberapa postingan selanjutnya, saya akan copas dan edit dari sumber yang telah ada. Saya yakin hal - hal yang saya posting dalam blog ini adalah penting dan berguna yang mungkin tidak sekarang tapi suatu saat nanti yang entah kapan bagi saya pribadi maupun bagi orang lain. Setidaknya gak perlu cape lagi untuk searching, toh saya sudah simpan disini. Hehehe. 

Saya juga ingin menyampaikan terima kasih kepada sumber, dan mohon ijin untuk mengutip baik sebagian maupun keseluruhan. Saya sangat menghargai tulisan atau cerita dari sumber, olehkarena itu saya pasti sertakan sumber pada akhir postingan.

Terima kasih. Selamat membaca. Semoga bermanfaat.

English :  
In the next posts. i will copy paste and edit from another existing source. I believe that what i have posted in this blog are important and useful. Maybe not now, but someday for myself and others. At least, i don't have to search again because i have already saved them here. Hehehe.

I also want to say thank you for the sources, and i beg for permission to quote some part or whole part. I very appreciate articles and stories from source, therefore i will include the source at the end of the post.

Thanks you. Happy reading. Hopefully helpful.

No comments:

Post a Comment

Share Your Inspiration...